Nowoczesne rozwiązania dla hotelarstwa

Drukuj

Automatyzacja oparta na rozwiązaniach cyfrowych umożliwia zaoferowanie gościom spersonalizowanych i kompleksowych usług

• Zwiększ poziom satysfakcji klientów, zapewniając wysoki poziom obsługi.
• Zaprezentuj markę za pomocą rozwiązań elektronicznych, aby zyskać lojalnych klientów.

Szybki i łatwy proces meldowania

Zaraz po wylądowaniu samolotu goście mogą zameldować się podczas jazdy taksówką do hotelu, korzystając z aplikacji na urządzeniu przenośnym. Informacje umożliwiające zameldowanie zostaną natychmiast przesłane do telefonu, co umożliwi ich użycie jako cyfrowego klucza do drzwi. Aby otworzyć drzwi, wystarczy wybrać opcję na telefonie umieszczonym w pobliżu inteligentnego zamka. Eliminuje to także konieczność stania w kolejce do recepcji — po długim locie to doskonałe udogodnienie.
92% WŁAŚCICIELI HOTELI UWAŻA,

że do 2020 roku goście będą oczekiwać personalizacji oferty konfigurowanej jeszcze przed przybyciem do hotelu1

1Samsung, Transforming the Guest Experience. (wewnętrzne badania firmy Samsung, 2013)