Zamówienie

Realizacja zamówień, warunki płatności

Towar dostępny w naszej firmie możesz odebrać bezpośrednio w naszych oddziałach, po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego pracownika (mailowo, telefonicznie lub sms-em).

Towar możemy wysłać równiez za pośrednictwem kuriera na wskazany adres podczas skladania zamówienia drogą mailową.

Odbierany towar sprawdź w oddziale. Po wydaniu sprzętu reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które mogły być zauważone w momencie odbioru, nie będą uznawane.

Wszystkie towary mogą oczekiwać na odbiór w Oddziale nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.

Po upływie tego czasu zamówienie zostanie zwrócone do naszego magazynu, jeśli wiesz, że nie będziesz w stanie odebrać zamówienia w tym okresie poinformuj o tym Operatora, lub wpisz uwagi w momencie składania zamówienia.

Zarezerwujemy dla Ciebie towar na magazynie, a do Oddziału trafi dzień przed zadeklarowaną datą odbioru.

Aby odebrać zamówiony i z góry opłacony towar musisz posiadać dokument ze zdjęciem, potwierdzający Twoją tożsamość oraz podać dane dotyczące zamówienia (numer faktury, imię i nazwisko zamawiającego).

W przypadku gdy osoba która będzie odbierać towar, nie jest wskazana w zamówieniu, powinna ona posiadać przy sobie pisemne upoważnienie do jego odbioru (nie dotyczy płatności gotówką na miejscu).

Prosimy pamiętać, o tym, że pracownicy oddziałów nie są zobowiązani do pomocy przy załadunku towaru do samochodu.